четвер, 21 січня 2016 р.

Конкурсне випробування

Кращий учитель області. 
Як ви почуваєте себе у даному статусі?
Робота, що повязана з викладанням завжди вважалася дуже складною, але в той же час поважною діяльністю. Дуже точно про вчителя писав відомий поет С.Л. Соловейчик (http://buki.com.ua/blogs/Uchytel-ne-prosto-profesiya-tse-poklykannya/):
 «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи». 
Я згідна з цими словами.
Кращий в області? Можливо! Але для кращого ще треба багато чому навчитись, виконати безліч шкільних домашніх завдань.
Я знаю, що я краща точно для своїх синів: маленького Михайлика та старшого Павла, які мене надихають, допомагають БУТИ!
Хочу написати про свою мрію. Коли вона здійсниться, можливо відчуття того, що я серед найкращих вчителів області рівна, будуть більш свідомими.
МРІЯ:
Мій дім, мій сад, моє життя, де зупинився час. Повернення в життя. Весна. Щастя зустрічі. Хочу додому.
Тоді повернеться жага життя.
Продовження буде!
Весна 2016 року.
До зустрічі, Донецьк!
Я повернусь!

Немає коментарів:

Дописати коментар