неділя, 20 грудня 2015 р.

Я педагог і особистість

В професію я ввійшла свідомо в 30 років. І кожної хвилини відчувала, що зроблений крок – правильний. Викладати математику і виховувати дітей – це моє покликання. Навчання математики та виховання особистості – невід’ємні складові мого життя. 
Основними рисами характеру, що виховали батьки та школа, а життя закарбувало пишаюсь: відповідальність, ініціативність, пунктуальність, комунікабельність, аналітичний склад розуму, практичність, орієнтованість на результат, спрямованість на отримання нових знань та постійне вдосконалення отримуваного досвіду, швидке засвоювання нової інформації, вміння вчасно виконувати поставлені задачі та відсутність боязкості в рішенні важких, невідомих завдань, швидка адаптація до зовнішніх змін, правильна реакція на зауваження і критику.
Я відчайдушний борець за справедливість, палкий патріот своєї рідної неньки України! Саме це і дозволяє мені успішно працювати в сфері журналістики, керувати виданням шкільної газети.
Живу і працюю заради майбутнього дітей. Дуже хочу змінити світ!
Ціную в людях щирість, чесність, прямоту, відкритість.
Вважаю, що в шкільних робочих кабінетах треба прибрати кафедри, як ознаку людської нерівності учителя й учня. Саме тому я спілкуюсь з учнем нарівні, показуючи йому до чого варто прагнути, чого ще навчитись. І вони мене поважають за це.
Дуже люблю спостерігати та аналізувати життя, людські відносини, цікавлюсь для вдосконалення знань психологією та філософією.
У вільний час багато читаю, займаюсь астрологією.
Вмію шити, вишиваю хрестиком та бісером. Плету ґердани, браслети з бісера. В’яжу.
Щоб викладати математику,
Дотримуватись треба правила:
Повинна бути цільність доброти,
Довіри учням і терпіння без межі,
Підтримки, похвали і строгості.
Необ’єктивності ні краплі, ні ворожості.

А мій  світогляд дозволяє вплинути
На учнів прагнення, бажання світ.
І залучаю я для вірності
Метод проектів і компетентнісний підхід.
Фізика, хімія мені допоможе.
Лірика, музика стане в нагоді.
І економіка, література,
Моделювання, проектування…
На уроках мої вірнії друзі!

Щодо переваг викладання:
Вони у практичному застосуванні.
Бо знаю як провести трубопровід,
Зробити суміш точно без проблем!
Зайдіть до мене на урок, погляньте!
Спитайте в учнів – це про мене все!

Немає коментарів:

Дописати коментар